فردیس | میز خدمت مشاوره در مصلّی فردیس برگزار شد

با همکاری بهزیستی و ستاد اقامه نماز و با حضور اعضاء سازمان نظام روانشناسی و مددکاران اجتماعی ایران روز جمعه بیستم مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان و اهمیت آن در توانمندسازی و تاب آوری سیستم خانواده میز خدمت مشاوره بصورت رایگان ویژه عموم شهروندان توسط گروه جهادی روانشناسان و مشاوران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛این برنامه به مدت یک هفته از روز چهارشنبه هجدهم مهرماه با حضور روانشناسان،مشاوران و مددکاران اجتماعی حوزه سلامت روان در شهرستان فردیس در دو بخش میز خدمت مشاوره برای عموم مردم و کارگاه آموزشی برای خانواده های گروه هدف سازمان بهزیستی شهرستان فردیس با عنوان سلامت روان در تاب آوری و تحکیم خانواده و نیز سلامت روان و بهزیستی همگانی در حال برگزاری می باشد.

گفتنیست با توجه به آسیب‌های اجتماعی متأثر از جنگ فرهنگی، اعتیاد و .... که از لحاظ روانی و اجتماعی به جامعه تحمیل نموده است و نهاد خانواده بعنوان کوچک‌ترین نهاد اجتماعی متأثر در جامعه از لحاظ فرهنگی روانی آموزشی و اقتصادی به نوعی درگیر آن می باشد.

این کارگاه با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان و به تسهیلگری سید مهدی عظیمی و تیم جهادی روانشناسی و مشاوره برگزار شد و پس‌از ارائه مطالبی در این زمینه کارگاه بصورت تجربه زیستی در سلامت روان افراد خانواده کار خود را ادامه داد و در خاتمه کارگاه ها به قید قرعه به افراد حاضر در کارگاه جوایزی اهداء شد .

کد خبر 119600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد